maanantai 26. tammikuuta 2026

Yritin soitella Taksille kun ei siitä kuulunut mitään. Tänään se aamulla hetken toimi, mutta nyt se meni taas mykäksi.

Kumma vaan kun puhelimeni hetken toimii ja sitten menee mykäksi. Luin  googlesta siellä on käytössäkin jotain vikaa katsoin googlelta onko vika jatkuvaa. Toivotaan nyt että korjaantuu vika itsestään ja saan soiteltua.

Toivotaan että mies pamppu osaa asentaa puhelintani Motorolaa, harmi kun en kysynyt Obon puhelinta liikkeestä. Se oli minulle helppo käyttöinen käyttää, Honor oli myös aika helppo, tämä Motorola on niin pahuksen vaikea  käyttöinen. Kyllähän tämä on helppo semmoiselle kuka tätä osaa käyttää. Minulle tämä on täysin hebreaa niin vaikea käyttöinen.

On vissiin parasta soittaa Ulkomaan taksille ja pyytää siltä apua jos saisin siltä uuden puhelimen. Ostin Ulkomaan kuskilta yhden puhelimen ja se toimi hyvin niin kauan ennen kun se  varastettiin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...