maanantai 9. helmikuuta 2026

Annoin yhdelle kaverille 3,50 euroa piti sen tuoda yksi energiajuoma. Eipä kaveri tuonut sitä, nosti henkilökunta aika haloon ettei täällä tuoda mitään. Ärähdin siitä mistä voin tietä ettei saa tuoda yhtä juomaa.

Ärähdin haloon mistä tietäisin ettei saa tuoda yhtä juomaa. Puhuin korkeammasta hallinto-oikeudesta. Pyysi hoitaja minut toimistoon ja antoi rahani takaisin minulle. Pyysin anteeksi ja sanoin etten enää anna rahaa kaverille juomiin. Sanoin etten voinut tietää juoman tuomisesta Kaveri on kuulemma kusettanut muitakin röökeissä ym. Olisin kaverille antanut hakupalkkaa toisen juoman.

Hoitajat pyysi minut toimistoon, luulin että valittavat asiasta. Mutta olivatkin he ystävällisiä ja antoivat rahani takaisin. Oli pieni raha minkä annoin kaverille 3,50 euroa energia juomaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...