tiistai 10. helmikuuta 2026

Ilta joutaa kello on 21.03 . Oli iltapala meillä söin kevyesti kun oli minulla omaa evästä.

 Onhan mukava kun olen saanut uuden puhelimeni toimimaan. Alkuun oli vaan vaikeuksia sen käytössä. Lataukset eivät toimineet millään enkä saanut ladattua puheaikaa. Mutta nyt osaan käyttää puhelintani saan soitettua valmiit puhelut. Puheajan lataukset vaan tökkii en sitä osaa tai saldo ei riitä. Meni päivämäärät sekaisi minulla. Nyt ne on taas tasapainossa yritän pitää päivämäärät tasapainossa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...