lauantai 7. helmikuuta 2026

Kirjoitan vielä tähän vähän tarinaani kumma vaan blogia syntyy.

 Katsoimme naisten  jääkiekko USA - SUOMI peliä USA voitti oliko se 5-0. Eli suomea vietiin pahoin mutta taisi suomen naiset olleet juuri kipeänä pahoin. Nyt käyn nukkumaan kun sain melatonin tänään alkaa se väsyttämään koko yön.

Iltapala syötiin porukan kanssa leipää höysteitä, oli se hyvää iltapala. Nyt käyn nukkumaan ajoissa, että saan nukuttua kunnon yöunet. Hyvät yöunet porukoille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...