torstai 5. helmikuuta 2026

Oli aamupala puuroa ym. Kohta on ruoka en tiedä mitä tulee päivällä. Minulla on vielä makaroni mössöä itselläni.

 Teen tänään jossain vaiheessa makaroni mössöni, päivällä voisin sen tehdä. Makaroni jauheliha sipuli ruokani on se herkkua minulle. Teinkin sen jo valmiiksi nyt vaan lämmitän sen.

Tein sen pari päivää sitten valmiiksi nyt vaan lämmitän sen, ja siitä valmis syötäväksi. Ketsuppia minulla onkin iso pullo. Ostin ketsuppia ison pullon se riittää pitkäksi aikaa. 

Tykkään makaroni hömpötyksestä, on se riittoisa hyvä ruoka. Tein sitä ison kattilallisen makaronia jauhelihaa sipulia mausteita. Laitoin vielä ketsuppia ruokaani.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...