torstai 5. helmikuuta 2026

On taas tullut monia laskuja pitemmältä ajalta. Haaste tuli Tuusulan käräjäoikeuteen ei minulla ole mitään käräjille

 Pitää nyt yrittää saada maksettua laskujani, pitää niitä saada tasapainoon. Onhan noita rästissä enemmänkin. Ellen sitten lähde karkuun ulkomaille rahojeni kanssa. Sitäkin olen ajatellut pitempään, kyllä minä pärjään lintsillä metsissä asuen. Saisin pidettyä rahani jemmassa omissa bisneksissäni.

Pitäähän rahani pitää  jemmassa ettei kukaan vie niitä. Olen niin paljon säästänyt rahojani ja pitkään. Siksi haluan rahani pitää jemmassa. Eihän minulla paljon ole, mutta nämäkin pidän piilossa yhteiskunnalta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...