maanantai 16. helmikuuta 2026

Särky on nivelissä kova otin yhden pamol särkylääkkeen. Toivotaan että nyt pamol auttaisi niveliin ja polvikipuun.

On taas särkyni ollut kovempaa, nivelille ja selkääni. Välillä on särky helpompaa välillä kovempaa. Polvista kipu monesti alkaa ja leviää siitä selkääni. On kipuni melko kovaa ailahtelee se välillä. Kohta saadaan ruokaa kalalaatikko sekä kasvislaatikko. Otan kasvislaatikkoa  se menee allergiselle mitä olen toisille ruuille.

Pitäisi  saada tekstiä tulemaan tarinoihini elämäni tarinat alku ja loppu. Alfa ja Omega. Tulin A-talolle ruuan syötyäni söin kasvispadan mikä oli hyvä ruoka ja riittävä. Tuli kasvispata leipää, ei tullutkaan nyt päivällisellä maitoa sentään sai ja kaljaa, otin vaan maidon. On oloni vähän parempi ehkä pamoli särkylääke alkaa auttamaan. Alkaa oloni vähän tasaantumaan ololtani toivotaan nyt että särky hellittää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...