sunnuntai 1. helmikuuta 2026

Uusi kuukausi lähti taas menemään helmikuu. Nimipäivä kuukausi maaliskuulla onkin sitten syntymäpäivä tulee silloin 70 vuotta täyteen.

Onhan se hienoa kun pääsin pois vantaan sahatien ja tuusulan kievarintien paikoista. Nyt kun vielä pääsisin uskovaisten paikkaan uuteen mestaan. Hengen heimolaisten pariin uskonveljien ja siskojen. Silloin olisin onnellinen elämässäni. Täytyy nyt yrittää painaa uskoveljien paikkoja maakunnista. Tämäkään nykyinen paikka ei ole hengellinen paikka. Uskon asiat  eivät ole läsnä tässäkään talossa mitä minä kaipaan.

Minä kaipaan uskon ihmisten seuraa. Siksi olisi tärkeää että heidän seuraansa pääsisin. Oltaisiin rukouksissa väkeviä JUMALA kutsuisi niissä meitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...