Alkaa jumpat kulkemaan taas paremmin kipuni alkaa helpottamaan. Olen ottanut 1000 mg särkylääkkeitä mitkä tuntuvat tehoavan paremmin kun 500 mg. Muutenkin on fiilikseni paremmat kun sossukin soitteli ja puhuttiin edunvalvonnasta ettei sitä minulle väkisin laiteta. On se minulla ollut ja perseestä se oli, veivät edunvalvonnan kautta rahojani paljon.
Alan nyt käymään punttisalilla ahkerammin että pääsen iskuun ja voimaa tulee. Haen huippu kuntoa tehoja kunnolla treenaten, lihakseni huippuiskuun. On talossa hyvä sali monipuolinen monia laitteita löytyy täältä salilta.
Henkilökunta on tyytyväisempi kun maksoin laskujani pariin otteeseen. Tänäänkin hoitajan läsnä ollessa maksoin pari laskua. Liikkuu laskuni kaiken aikaa kun niitä makselen jatkuvasti.
Nyt lepoa ja kahvakuulaa treenaten tiukkoja vetoja sillä. Teen monia liikkeitä kahva kuulalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti