keskiviikko 22. huhtikuuta 2026

Helvetti ei tässä talossa vedä mikään. En varmaan pääse pankkiin perjantaina salilla ei kuulemma pääse.

 Onhan perkele etten pääse pankkiin missä olisi tärkeitä asioita minulla. Tarvitsee minun päästä henkilökohtaisesti pankkiin hoitamaan asioitani. Talolta ei pääse millään itse pankkiin taksiin ei ole rahaa eikä muulla pääse. Viimeksi alkoi minua huimaamaan pahoin pyöräillessä kylille.

En ymmärrä miksei nämä kuskaa minua pankkiin vaikka lupaavat sinne vievänsä minut. Lupaavat mutta peruvat puheensa eivätkä  vie pankille. Täytyy  nyt vielä yrittää saada kyyti pankille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...