Nyt on päivällä vissiin nakkeja ja muuta, herkkuja on meillä. Olisiko salaatteja nakkien kanssa perunasalaatteja italian salaattia ym. Perunaa jossain muodossa voisi tulla paistin perunaa.
Kävin ottamassa särkylääke pamolin otin vaan puolikkaan eli 500 mg. Se ajaa saman asian kun tonninen. Hoitaja sanoi että olisi B- talolla disko tanssia kohta pitäisi kuulemma disko alkaa. Kaveri sanoi että disko alkaa kello 14.30 katsotaan nyt mitä saadaan silloin.
Tuleekin kakkoselta sairaala ohjelma vissiin ruotsin sairaalasta. Todella on mielenkiintoinen ohjelma olen kiinnostunut lääkäri ja sairaalaa ohjelmista. On ne todella mukavia opettavaisia ohjelmia. Olen aina katsonut lääkäri ja sairaala ohjelmia mielenkiinnolla.
Lapsesta asti katsoin jo TV-kotilääkäriä sekä Kiminkistä kylälääkäriä. Sekä sairaala ohjelmia nekin ovat opettavaisia. Katson myös lentoturma ohjelmaa kun naiseni tippui koneella vuonna 89. 7 kuoli siinä onnettomuudessa. Pia Saari Ukkola naiseni yhtenä. Lupasi Pia minua odottaa 9 vuotta. Olin 9 vuotta raittiina sen minkä Pia lupasi minua odottaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti