tiistai 28. huhtikuuta 2026

Hoitaja tuli hakemaan minua apuun, kun oli vessan pytty täynnä ja jumissa. Täynnä se oli paskaa pumppasin pumpulla muttei se auennut.

 Yritimme hoitajan kanssa pumpulla pumpata vessan pyttyä auki. Muttei se auennut vaan paska vaan pyöri pytyssä. Oli pytty niin pahasti jumissa ettei se vetänyt kunnolla hitaasti se tyhjeni. Paskaa oli pytty täynnä mikä  ei alas mennyt millään.

Vaatii se huoltomiehen avaamaan pytyn rassilla,  rassaamaan että se aukeaa kunnolla. Onko jollain tullut taas niin iso paska ettei se mene läpi, vaan on jäänyt rööriin. Yleensä kumitutilla se aukeaa helposti pumpatessa. Mutta nyt ei silläkään se aukea vaan paska vaan pyörii pytyssä.

Voihan se olla että on sinne tungettu jotain muuta mikä on tukkinut pytyn. Kohta on ruoka meillä katsotaan nyt mitä syödään meillä. Toivotaan nyt ettei kukaan tunge enää pyttyä täyteen. Huoltomies sai pumpattua pytyn auki kumitutilla.  

Sanon lebonex paskaksi semmoista jöötiä mikä tulee jengiltä kerran viikkoon. Sillä kyllä pytty menee tukkoon  helposti. Lebonexilla vatsa menee tukkoon toimii sillä vatsansa todella harvoin ja huonosti. Siksi olen joutunut monesti pumppaamaan pytyt auki monessa paikassa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...