sunnuntai 5. huhtikuuta 2026

Kello on juuri 16 kohta on ruoka tunnin päästä. Tulisi nyt hyvä ruoka meille.

 Polveni ovat pahuksen kipeät, molemmat polvet. Särkee pahoin minulla vaikka otin 1000 mg särkylääkkeen. Katson nyt otanko vielä tänään särkylääkkeen, jos ne auttaisi minua. Nyt ei tunnu auttavan äsken ottamani särkylääke.

Mukava on toi televisio minkä ostimme juuri. Nytkin katson toisella silmällä maailmalta ruokaohjelmaa. On minulla nyt radio ja  telkka mistä nautin paljon. Oli minulla kaksi älypuhelintakin mutta annoin toisen pois kun en osannut sitä Motorolaa käyttää. Kaveri lupasi maksella jotain puhelimestani Motorolastani. Oli se minulle turha kun se ei ottanut saldoa sisään. Onhan minulla tietokonekin.

Voihin olla että käytin väärin sitä kun se ei ladannut kunnolla saldoa. Loppui ranskan ruokaohjelma oli se mukava ohjelma. Katsoin sitä toisella silmällä avasin telkan nyt joku dokumentti tulee.

Tulee joku vanhan liiton ohjelma telkasta. Mukavia ohjelmia tulee maailman matkaajista. Mitähän tulee ruokana illasta tulisi nyt hyvää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...