torstai 16. huhtikuuta 2026

Meni näyttö tummaksi paineltuani jostain.

Kohta alan nukkumaan alkaa uni tulemaan pikku hiljaa. Huomenna pitää päästä henkilökunnan kanssa osuuspankkiin. On minulla siellä asioita pankin kanssa, raha asioita ja pankki asioita.  Toivotaan nyt että homma natsaa huomenna ja pääsen pankille. 


En nyt jaksa kirjoitella enempää vaan jätän aamuun kirjoitteluni. En päässyt pankki asioille en tiedä  miksen vaikka matka olisi ollut lyhyt sinne. En pyörällä viitsi ajella kun huimaa minua pahasti polkiessa. Kerran jo väsähdin matkalle pääsin jonkun miehen autolla kyliltä pois. Paineet laski niin alhaiseksi ja pulssikin tippui alhaiseksi. Eivät passittaneet minua sairaalaan vaikka olisi niin pitänyt  tehdä. Tilani oli jo vaarallinen. Niin huonoksi meni vointini oloni oli todella huono.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...