keskiviikko 15. huhtikuuta 2026

Niveleni särkee pahasti ranteet pahempana. En tiedä mikä on säryn syy. Lonkista ja polvista lähtöisin nykyään ranteisiin asti yltäen.

 Ikävä on nivel särkyni mikä on jatkuvaa ja kovaa. Pamol särky lääke ei auta pitäisi olla joku reuma lääke. Joku vahva särkylääke reumaan se voisi auttaa, mutteivat nämä anna ilman lääkärin reseptiä. Tramal  voisi auttaa särkyyni, mutten sitä saa ilman reseptiä. Tramal on tehokas lääke kuulemma 200 mg tramal sillä kipu varmaan läähtisi.

1000 mg pamol ei auta yhtään mitään minua särkyihini. Jos ottaisin tänään päivällä yhden 1000 mg särkyihini. Jos se auttaisi paremmin kipuun ja pääsisin hetkeksi kivuistani eroon. Kokeilen sitä tonnisella pamolilla. Tunnin päästä on lääkkeet ja kahvit saamme lääkkeet ja kahvit silloin.

Toivotaan että päivälääke auttaa jonkun verran kipuihini, alkaa nämä kivut olemaan niin kovat jo ettei meinaa kestää näitä. Kyllä joku piikki lääke auttaisi varmaan kipuihini varmaan minua. Tulee huono olo pamolista vaan minulle siksi en sitä syö mielelläni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...