lauantai 11. huhtikuuta 2026

Nukuin yöni paremmin tänään on vointini hyvä. Kaveri kysyi kaveriaan hakisiko se maksua vastaan pyöräni kyliltä apteekin edestä.

 Voisin ostaa meille kolmelle pitsat ja limut. Palkaksi pyörän hausta käy kaveri usein kylillä kävellen. Antaisin hakupalkkaa, sille toivotaan että on pyöräni apteekin edessä parkissa. Avaimet ovat minulla tallessa en usko että tommoista pyörää kukaan vie, on se niin romun oloinen pyörä.

Kyllähän sillä nyt ajelee paremman puutteessa jos ei muuta ole tuusulassa ajelin paljon ja tikkurilassa myös. Kyllä ajelin uudella pyörälläni paljon bilteman halpa pyörä se oli, kasasivat sen liikkeessä. 

Täytyy se yrittää saada apteekin luota ajoissa pois, ettei se häviä mihinkään sieltä. Tässä talossa ei pyöriä ole montaa omia ei ole kenellekään. Kunhan nyt saisi pyöräni autolla haettua apteekilta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...