perjantai 10. huhtikuuta 2026

Olen nukkunut aamun äsken oli ruoka meillä. Vatsa tuli täyteen hyvä oli ruoka perunaa ja lihaa.

 En syönyt salaattia kun hampaani puuttuvat osaksi. Söin sen minkä pystyin hampaillani, pitää nyt tilata hammashoito lääkäriltä. Että saan kuntoon hampaani mitä suussani on. Ylhäältä pitää poistaa huonot hampaat pois ja alhaalta korjata.

Ylähampaat ovat helpompi korvata proteeseilla kun alahampaat. Pitää saada rahani tililtäni pois etteivät pääse nostamaan tililtäni tyhjäksi niitä.  Tuli Raili ovelleni tarjoamaan kahvia oli siltä jäänyt pannuun vähän. Kiitin ja kumarsin join sen kahvin pois.

Mietin lähdenkö pyörälläni pankkiautomaatille nostamaan rahani tililtäni etteivät pääse nostamaan tiliäni tyhjäksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...