torstai 23. huhtikuuta 2026

Oli iltapala kello 20.00 leipää levitteillä omenaa mitä en voi syödä vähillä hampaillani. Onneksi on huomenna hammaslääkäri minulla. 10.40.

 Otatan pois ylhäältä risoja ja paikkautan alhaalta useita hampaitani. Yritän saada mahdollisimman useita hampaitani kuntoon huomenna. Kesti pitkään ennen kun pääsin hammaslääkäriin, on sinne isot jonot. 

Kunhan nyt saisin otettua risoja pois niin paljon kun mahdollista. Ylhäältä saisin kaikki risat poistettua ja alhaalta paikattua. Se olisi hieno homma että saisin poistettua juuret pois suustani.

Yritän saada juuret pois suustani rassaa paskat suussani niin pahoin. On minulla jatkuva eteisvärinä siksi sydän jutut ovat tärkeitä minulle. Sydän vikaisella tarvitsee olla hampaat suussaan kunnossa. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...