maanantai 20. huhtikuuta 2026

Oli päivä ruoka pastaa lihakastikkeella. Oli hyvä ja riittoisa ruoka.

Seuraavaksi on kahvi piparilla reilun tunnin päästä tulee kahvi. Oli päivällä pasta liha kastikkeella on sekin hyvä ruoka. Reilun tunnin päästä on kahvi ja pipari. Kävimme kellarista  etsimässä tavaroitani on siellä osa tavaroitani. Täytyy mennä ajallaan katsomaan niitä, että löydämme tavaroitani.

Katson suomalaista elokuvaa tulee ykköseltä niitä usein. Ne ovat mukavia elokuvia vanhoja mutta hyviä. Ikävää kun ei radio toimi huoneessani pätkii radio pahoin. Soitimme vakuutus firmaan alkaa vakuutukseni toimimaan hetken päästä. Täytyy maksaa se uusi vakuutus että saan uuden vakuutuksen toimimaan. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...