torstai 9. huhtikuuta 2026

Oli päiväruoka silakkapihvit minulla oli allergikkona lihapullat.

 Oli hyvä ruoka kunnon muussi ja lihapullat täyttöisä ja riittoisa  oli,  hyvä ruoka salaattia sai sekaan. Muilla oli silakkapihvit mitkä nekin tuntui porukalle maistuvaan, onhan ne hyviä harvoin saatuna. Minä tykkäsin lihapullista allergikkona kalalle. Joku kala menee joku ei jää ne nieluuni kiinni eikä mene alas.

Söisin mielelläni kalaa onhan  se terveellistä kevyttä ruokaa. Onkohan joku taas päässyt tililleni ikävää tommoinen että syyttä pääsevät ottamaan tileiltäni rahaa. Ei pitäisi olla asiaa kenenkään tileilleni syyttä. Kaksi kertaa ovat nyt päässeet tileilleni vieraat. Minkähän takia ja syyttä päässeet nostamaan rahaa tileiltäni. Ne ovat isoja rahoja mitä tileiltäni on hävinnyt syyttä ulosoton kautta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...