torstai 9. huhtikuuta 2026

Oli ruoka äsken kello 17. Oli hyvä laatikko ruoka. Puhelimeni saldo näyttää nollaa taas kerran.

 On tämä puhelimeni surkea näyttää aina vaan nollaa. En tiedä miksi näin on pari päivää sitten olen ladannut saldoa. Ei millään voi mennä niin äkkiä saldo minulta. 30 eurolla latasin saldoa. Ja nyt jo näyttää nollaa saldoni. Kaveri katsoi saldon ja nollassa oli en tiedä miksi näin oli. Laitan varmaan saldoa en pakettia viitsi laittaa se menee niin äkkiä.

Katsotaan nyt mitä teen puhelimen kanssa pitäisi minun päästä, Hyvinkäälle kaupoille katsastamaan puhelimeni toiminta. Ettei ole tämä puhelin rikki epäilin jo  Motoralan olevan rikki  annoin senkin hienon puhelimen kaverille pois. Kalliiksi tulee ostella uusia puhelimia ja ladata saldoa jatkuvasti. Mutten osaa käyttää tämmöisiä älypuhelimia yhtään. Olisi pitänyt ostaa ihan yksikertainen luuri mitä olisi ollut helppo käyttää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...