torstai 30. huhtikuuta 2026

On Sloveki- Cze peli 1-1 tasan olen silmä nurkastani seurannut peliä. Aika tasan pelaavat tasaväkisiä ovat.

 Tasaväkisiä ovat molemmat sloveki ja Cze siksi 1-1. On peli tasan menee puolelta toiselle. Toista erää on 9 minuuttia pelaamatta. En nyt tiedä olenko suomen puolta, kunhan tulee vaan hyvä peli. Toki suomalaisena suomea kannustaa. Uskon että suomi vie pelit on ne minulla ennakko suosikkeja.  Cze- johtaa peliä, kolmas erä alkaa. Hyvää peliä on molemmilta puolelta.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...