lauantai 18. huhtikuuta 2026

Pahus kun menin yhteen kolmesta vessastamme. Oli vessa paskassa reunuksia myöten, haju oli myös kauhea.

Yksi nainen sanoi toisen talon telkka huoneessa, että hänellä kävi vessa vahinko. Kyllä sitä voi vahinko käydä kenellä hyvänsä. Minulla kävi kerran yöllä kakka vahinko paskat tuli housuun. Sain onneksi siivottua helposti jälkeni asiallisesti, ei sotkenut paska enempää.

Nainen oli tänään jättänyt vessan pytyn reunuksen ihan paskaseksi. Huono homma pitäisi putsata jälkensä kun paskalla sotkee paikat. Voihan se käydä vahinko niin äkkiä ettei ehdi tehdä mitään. Lääkkeet tekee vatsan niin oudoksi, toimii vatsa miten sattuu. Paska on semmoista että se sotkee kaiken pahasti hajukin on hirveä silloin. Kävin sanomassa yhden kaverin kanssa toimistossa asiasta hoitajalle paskasta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...