sunnuntai 19. huhtikuuta 2026

Pitkä oli yö heräilin pitkin yötä. Yökkö kävi pari kertaa yöllä minua katsomassa heräsin aina siihen.

 Nukuin aamusta tuli hoitaja minua  herättämään aamusta aamupalalle. Nukuin vielä 9. 50 herätti silloin hoitaja minut. Nousin äsken ylös sängystä, tuli hoitaja äsken kyselemään mitä pankki asiaa minulle perjantaina olisi kerroin ne mitä muistin.

Avainluvut, sijoituskohteet  mobiili palvelu ym. En muuta muista yhtä äkkiä kyllä ne mieleen tulee päivien mittaan. Viisi asiaa minulla oli työn alla kunhan vaan ne muistan.

Kunhan nyt vaan muistan asiani ovat ne tärkeät asiat. Onhan pankki asiat tärkeät minulle että etenee asiat. Täytyy laittaa paperille asiani kun ne mieleen juolahtaa. Täytyy laittaa paperille asiani että muistan ne hoitaa tärkeys järjestyksessä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...