maanantai 6. huhtikuuta 2026

Toi taksi yhden rullatuoli naisen talolle. Mietin mennä sen kyydissä pitseriaan tai kaupoille jos ne auki olisi olleet.

 Pitsaa olisi tehnyt mieli ja taksi olisi ollut valmiina talolla. Olisin päässyt suoraan talolta pitseriaan, teki vaan mieli pitsaa. Täältä on muuten vaikea päästä taksilla mihinkään. Katson nyt jos huomenna lähden taksilla kaupoille. Huomenna onkin meillä kauppapäivä taas kerran näin kuulin puhuttavan.

Jos ostaisin jauheliha hömpötykseen aineet. Yksi nainen vaan valittaa ettei hän minun takiani mahdu autoomme. Helvetti miten se voi minun vikani olla ettei isoperseinen nainen mahdu kyytiin. Menisi laihdutukseen niin mahtuisi se paksuperse kyytiin. Paha valittaja on nainen muutenkin tappelee se muutenkin jatkuvasti hoitajien kanssa.

Ikävä on naisen valituksia kuunnella kyydistä että olisi minun vikani kun hän ei meinaa kyytiin mahtua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...