perjantai 24. huhtikuuta 2026

Tuli nuori kaveri kaupasta herkkuineen. Oli sillä ollut lukkoni kanssa ongelmia. Lukossani on prikat molemmin puolin, siksi se on vähän hankala ellei sitä tiedä.

 Oli kaveri saanut lukkoni auki sen kanssa aikansa vekslattua. Toi se minulle karkki pussin sipsi  pussin ja energia juoman. On taas herkkuja minulla saa mässytellä kunnolla. Nyt juon loput energia juomani jos siitä vähän heräisi kunnolla.

Ikävää kun ei hammaslääkäri tehnyt heti tänään jotain hampailleni. Odotin operaatiota jo tänään kunnolla vaikka juurien poistoa. Lupasi se seuraavalla kerralla ottavansa kaikki pois ylhäältä risat ainakin. Eipä siellä montaa ehjää ole kaikki taitavat olla risoja.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...