lauantai 2. toukokuuta 2026

Alkoi hoitajat ruokajonossa selittämään että pidetään ruokailussa omat paikat. Sanoin hoitajille miksette pidä kuria jonossa.

 Menee ruokajono ihan vituilleen, menee jengi mihin sattuu. Mikseivät saa pidettyä ruokajonoa kurissa, silloin jono menisi kurissa ja herran nuhteessa. Kävikin hoitaja äsken huoneeni ovella kyseli kuulumisia. Sanoin ettei ole mitään uutta taivaan kannen alla.,

 Kerroin että samaa paskaa vaan en saanut tavaroitani varastosta tänäänkään. Vaikka piti saada tavarani varastosta tänään, se oli sovittu juttu.

Onneksi toimii tietokoneeni hyvin nyt säätöjen jälkeen ei himmene näyttö itsestään. Radioni vaan pätkii pahoin, rutisee radioni. Täytyy nyt saada radio kuulumaan paremmin, on ikävä kun radio rutisee. Pitäisi myös saada pankista mobiili auki. Sekä sijoituskohteeni auki olisi sielläkin yli satanen rahaa

Pitäisi saada kaikki rahani tälle tililleni että pääsen käyttämään tätä käyttötiliäni. Pitäisi henkilökunnan ottaa ohjat paremmin käsiinsä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...