sunnuntai 17. toukokuuta 2026

Heräsin äsken kello 6.40 luullen että on ilta. Kaveri sanoi että on aamu minulla meni vuorokausi sekaisin.

 Minä luulin vuorokauden menneen sekaisin ja olevan jo ilta. Nukuin vuorokauden ympäri enkä herännyt ollenkaan yöllä. Siksi meni vuorokausi sekaisin ja heräsin vasta aamulla. Hyväähän se teki unta sain kunnolla. Ei ollut kipujakaan yöllä ollenkaan pamol särkylääke auttoi minua sen verran.

Kysyin kaverilta monelta on iltapala sanoi se että on aamupala kohta. Kummasti menee vuorokausi  rytmi sekaisin kun lääkkeillä nukkuu kivuissaan. Olen ollut kovissa kivuissani pitkään ja lääkityksissä. Kyllä ne vievät unet  kokonaan. Mutta hyväähän se tekee uni kunnolla nukuin pitkään.

Kohta on aamupala puuroa ja leipää odotan sitä kovasti. Kun onkin minulla jo nälkä kova mikä kaipaa evästä. Onneksi onkin aamupala mikä tulee eikä iltapala. Oli aamupala äsken puuroa ja leipää maistui se hyvälle. Nyt menen vielä uudestaan nukkumaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...