Minä luulin vuorokauden menneen sekaisin ja olevan jo ilta. Nukuin vuorokauden ympäri enkä herännyt ollenkaan yöllä. Siksi meni vuorokausi sekaisin ja heräsin vasta aamulla. Hyväähän se teki unta sain kunnolla. Ei ollut kipujakaan yöllä ollenkaan pamol särkylääke auttoi minua sen verran.
Kysyin kaverilta monelta on iltapala sanoi se että on aamupala kohta. Kummasti menee vuorokausi rytmi sekaisin kun lääkkeillä nukkuu kivuissaan. Olen ollut kovissa kivuissani pitkään ja lääkityksissä. Kyllä ne vievät unet kokonaan. Mutta hyväähän se tekee uni kunnolla nukuin pitkään.
Kohta on aamupala puuroa ja leipää odotan sitä kovasti. Kun onkin minulla jo nälkä kova mikä kaipaa evästä. Onneksi onkin aamupala mikä tulee eikä iltapala. Oli aamupala äsken puuroa ja leipää maistui se hyvälle. Nyt menen vielä uudestaan nukkumaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti