Odotan päivä kahveja puhtaana, pesin itseni ja vaihdoin vaatteeni. Yritän päästä perjantaina pankkiin hoitamaan pankkiasioitani siellä ne onnistuisi parhaiten, mobiili ja sijoitus kohteeni. On täältä talolta vaikea pankki asioita hoidella. Olisi melkein viikko pankki päivään perjantaihin, siihen on vielä aikaa.
Olisihan se mukava pankin mobiili puhelimessani olla pääsisin puhelimella pankin sivulle. En itse pääse pankin mobiilille ja sivulle. Voihan olla se käyttäjässä vika vaan kun yhteen puhelimeen sain mobiilin auki. En usko että se on näin vaikea laittaa mobiili puhelimeen näkymään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti