Kävimme kellarissa hakemassa tavaroitani löysin osan niistä. Sitten oli ruoka kello 17. Nyt on kello 17.25 tuli syötyä. Oli muilla kalakeittoa minulla oli makkarakeitto kyllä sitä söi nälkäänsä, hyvää se ei ollut pahuksen suolaista se oli.
No onhan taas vatsa täynnä keittoa pärjää sillä taas jonkun aikaa. En tänään kauppaan lähtenytkään mässyjä hakemaan. Vaikka olisi ollut kauppa päivä, talomme autolla olisi päässyt kauppaan. Puhuin mies pampulle perjantain pankki päivästä, pitää minun päästä silloin vaikka väkisin pankkiin. On minulla pankkiin tärkeitä asioita pakollisia siksi vaadin pankkiin pääsyä talomme autolla.
Nostan kovan metelin ellen pääse perjantaina pankkiin. Valitan johonkin instanssiin heti kohtelustani. Muutenkin on talomme käytös kiittämätöntä erikoista on henkilökunnan käytös potilaita kohtaan. Uhkaa ne potilaita huone eristyksellä mikä ei kumminkaan toteudu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti