tiistai 5. toukokuuta 2026

Nukuin hyvin aamuun asti aamupalan jälkeen takaisin nukkumaan.

 Väsyttää minua edelleen tuli hoitaja selittämään etten ole eilen käynyt suihkussa, sanoin että kävin eilen suihkussa varmuudella.  Kumma vänkääjä on kyseinen hoitaja joka asiassa se vänkää käyn aina suihkussa kun likainen olen ja vaihdan vaatteeni.

Kyllä käyn ainakin joka toinen päivä suihkussa pesen itseni hyvin ja vaihdan vaatteeni. En tykkää paskaisena olla siksi pesen itseni usein. Kyllä käyn suihkussa aina kun siltä tuntuu. eli aika usein käyn suihkussa.

Nyt menen vielä nukkumaan ruokailuun asti mikä on kello 11. Kello on nyt 9.57 eli ruokailuun on vielä aikaa jonkun verran. Kumma oli kun meni telkka pari kertaa mykäksi itsestään. Tietokoneenikin teki outoja toimintoja itsekseen.

Kumma oli niiden toimintaa vaihdoin pattereita niihin jos sillä parani toiminta niissä. Nyt odotan vaan koneeseen pankin avainluku listaa. Alkaa olemaan avainlukuni lopussa kohta, ne on lähetetty 23. päivä viime kuuta luulisi että olisi ne jo tulleet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...