Kipuni ovatkin taas kovat olleet heräten kipuihini. Uskon että kipuni hellittävät hiukan särkylääkkeellä. On kokonaisvaltainen kipu minulla nivelet pahimmat. Polveni mistä se heijastuu selkääni pahoin. Kipuni on todella pahat taas välillä.
Pitäisi saada jotain tehokkaampaa lääkettä reuma särkyihin Tramal olisi varmaan hyvää minulle. Eiköhän se olisi reuma särkyihin tarkoitettu. Uskon että saan verton ja hygienia passin toimimaan minulla. Onhan se koulutukseni minulla. Kävin vantaan sininauhan sahatien talossa senkin koulutuksen. Tossa noi on pöydällä todistukseni niistäkin koulutuksistani. Onko niistä sitten mitään hyötyä minulle.
Pitää minun saada tehokkaampaa lääkettä särkyihini, mitkä ovatkin todella kovia koko kropassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti