keskiviikko 13. toukokuuta 2026

Nukuin kello 13.45 asti heräilin kello 13.45 otin särkylääke 1000 mg pamolin. Jos se vähän auttaisi kipuihini.

Kipuni ovatkin taas kovat olleet heräten kipuihini. Uskon että kipuni hellittävät hiukan särkylääkkeellä. On kokonaisvaltainen kipu minulla nivelet pahimmat. Polveni mistä se heijastuu selkääni pahoin. Kipuni on todella pahat taas välillä.

Pitäisi saada jotain tehokkaampaa lääkettä reuma särkyihin Tramal olisi varmaan hyvää minulle.  Eiköhän se olisi reuma särkyihin tarkoitettu. Uskon että saan verton ja hygienia passin toimimaan minulla. Onhan se koulutukseni minulla. Kävin vantaan sininauhan sahatien talossa senkin koulutuksen. Tossa noi on pöydällä todistukseni niistäkin koulutuksistani. Onko niistä sitten mitään hyötyä minulle.

Pitää minun saada tehokkaampaa lääkettä särkyihini, mitkä ovatkin todella kovia koko kropassa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...