torstai 7. toukokuuta 2026

Oli hienoa kun tuli eilen avainlukuni postissa. Ei niitä ollutkaan enää kun kaksi avainlukua. Eli vähiin nekin ehti mennä ennen kun ne tuli, mutta mieluummin myöhään kun ei milloinkaan.

 Puolen tunnin päästä tuleekin ruoka varmaan joku keitto taas tulee. Kuulin jonkun puhuvan siskon makkarakeitosta se olisi hyvää ruokaa. Tykkään siskonmakkara keitosta on se herkkuani saisi ison lautasellisen sitä. Kummia unia sitä taas näin yöllä ja aamusta.

Semmoisia valveunia  tuli uniini puoliksi totta ja todellisuutta. Kauniita morsiamia tuli uniini yöllä menneitä ja unissa tulleet morsiamet.  Oli  minulla nuorena paljon morsiamia tuli ja meni niitä. Otin kenet vaan nuorena olin aktiivinen panokaveri nuorena miehenä.

Ja tytöt tykkäsi minusta aktiivisesti  kuka vaan lähti mukaani nuorena miehenä. Nykyään onkin naismarkkinoilla ollut hiljaisempaa.

Oli ruokana siskonmakkara keitto mikä oli hyvä keitto täyttävä ja riittoisa. Tykkään siskonmakkarakeitosta se on lempi keittoani. Kevyttä syötävää se on makkara siinä on kevyttä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...