Hyvä että osaa henkilökunta käyttää konetta ja kaveri osaa saamme silloin apua koneen käytössä. Ei mene sormi suuhun koneen käytössä vaan osaamme edetä koneella. Kävin kello 15 katsomassa olisiko vielä kahvia jäljellä ei ollut enää. Oli kahvit loppu kaikki meiltä jäin ilman kahvia ei ollut keittiölläkään yhtään kahvia. Ikävää että kahvi pääsi loppumaan olisin kupin juonut sitä, olisi maistunut kupillinen kahvia.
Kyllä kupillinen maistuu kahvia mielellään minulle hyvin. Piristää kupillinen minua kunnolla yksi kuppi menee liika on liikaa kahviakin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti