perjantai 22. toukokuuta 2026

Oli päivällä kalakeittoa minulla oli allergian takia jauheliha keitto. Ihan syötävä keitto se oli maistuvaista.

 Ikävää kun en osaa puhelintani vieläkään käyttää on se ihan outo minulle. Kaveri on yrittänyt sen käyttöä opettaa mutten silti osaa sen käyttöä. On sillä samanlainen puhelin mutta se on minulle täysin hebreaa. En osaa puhelintani käyttää se on niin vaikea käyttöinen.

Oli ruoka äsken kalakeittoa, minulla oli kala allergikkona jauheliha keittoa. Oli se hyvää keittoa maistuvaista oli nyt käyn heittämässä pienen pyörälenkin kokeilen pärjäänkö pyörälläni. Kun viimeksi apteekki reissulla jäin matkalle pyörrytti niin paljon. Tulin  silloin jonkun autokyydillä takaisin talollemme.

Tekisi mieli lähteä kapakkaan syömään ja istumaan alkoholittomalle siiderille. Viinaa en ota ei vaan tee yhtään mieli sitä. Olisi nyt isolla kaverilla pyörä, lähtisi se mukaan reissuun. Varmaan se lähtisi paukulle parille. En päässyt edes ambulanssilla enkä poliisien kyydillä kyliltä talollemme. Mikä oli täysin väärin se on heitteille jättö. Kyllä apteekissa pyysin soittamaan apua minulle oli vointini niin huono.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...