tiistai 26. toukokuuta 2026

Oli ruokamme juuri 11.30 kasvis pihvi muussilla salaattia oli myös.

 Oli ihan syötävä ruoka meillä hyvä pihvi oli meillä, kasvis pihvi tuntui olevan. Siihen muussi  ja  salaatti, oli maistuvainen ruoka. On hyvä kun tulee kevyttä ruokaa meille, välillä kasvis pitoista.

Nuori kaveri lainasi pyörääni kaupoille se meni sillä.  Toi se minulle karkkia suklaata taas on minulla herkkuja.  On polveni taas paremmat  ei särje niitä niin paljon. En ole ottanut tänään särkylääkettäkään, ja on olo parempi ei  ole särkyjä  niin paljon.

Yritän vältellä särkylääkkeitä mahdollisimman paljon ettei turhaa syö lääkkeitä, ei ne ole terveellisiä. Muutenkin yritän päästä eroon lääkkeistäni tulee niistä vaan sairaaksi sivuoireita monenlaisia niistä tulee. On oloni parempi ei särje niveliä niin paljon nykyään, en ole lääkkeitäkään syönyt niin paljon enää.

Huutelee hoitaja porukkaa päivätoimintaan mitä lie tehdään kuulemma värjätään jotain. Menen katsomaan mitä tekevät B-talossamme värjätään jotain. Värjäsin hevosen Pegasoksen yksisarvisen tuli siitä hieno väreillä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...