Oli ihan syötävä ruoka meillä hyvä pihvi oli meillä, kasvis pihvi tuntui olevan. Siihen muussi ja salaatti, oli maistuvainen ruoka. On hyvä kun tulee kevyttä ruokaa meille, välillä kasvis pitoista.
Nuori kaveri lainasi pyörääni kaupoille se meni sillä. Toi se minulle karkkia suklaata taas on minulla herkkuja. On polveni taas paremmat ei särje niitä niin paljon. En ole ottanut tänään särkylääkettäkään, ja on olo parempi ei ole särkyjä niin paljon.
Yritän vältellä särkylääkkeitä mahdollisimman paljon ettei turhaa syö lääkkeitä, ei ne ole terveellisiä. Muutenkin yritän päästä eroon lääkkeistäni tulee niistä vaan sairaaksi sivuoireita monenlaisia niistä tulee. On oloni parempi ei särje niveliä niin paljon nykyään, en ole lääkkeitäkään syönyt niin paljon enää.
Huutelee hoitaja porukkaa päivätoimintaan mitä lie tehdään kuulemma värjätään jotain. Menen katsomaan mitä tekevät B-talossamme värjätään jotain. Värjäsin hevosen Pegasoksen yksisarvisen tuli siitä hieno väreillä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti