keskiviikko 27. toukokuuta 2026

On 45 minuutin päästä iltapala ja lääkkeet. Päivä tulee täyteen ja pääsemme nukkumaan. Oloni on vähän jo parempi kivut paranee pikku hiljaa.

 Nivel kipuni ovat hellittäneet pikku hiljaa, en ole tarvinnut särkylääkkeitä niin paljon. Pamol särkylääkkeitä en ole syönyt  niin paljon nykyään. Se on hyvä ettei mene särkylääkkeitä jatkuvasti olen yrittänyt vähentää särkylääkkeitä.

Olen pystynyt nukkumaan yöni paremmin ilman  kipujani. Toivotaan että pääsemme kaverin kanssa pankkiin perjantaina se on ainoa päivä kun se on auki. Toivotaan että ovat talosta yhteydessä pankkiin ja homma pelaisi sinne päin. On pankki auki perjantai kello 10- 13 välisen ajan.

Kunhan nyt vaan tilaisivat ajan pankkiin ajan tilaukseen. Silloin homma pelaisi ja saisin ajan varmaan. Kaverinikin on käärmeissään kun se ei ole päässyt pankkiin hoitamaan asioitaan. Kaverilla olisi vaan verkkopankki tunnuksien laitto koneelle. Eli ei sillä ole mitään ihmeellistä nopea toiminta sillä on.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...