keskiviikko 20. toukokuuta 2026

On puolen tunnin päästä ruokailu kello 17. Tietokonetta ja telkkaa katselen mukava kun on omat pelit.

 Tuleekin joku remontti ohjelma telkasta, mukavia ohjelmia saa katsoa omasta telkasta. Tiukkaa vääntöä remontti ohjelmasta. Home vaurioista tarinaa monenlaista, oma telkka on mukava itsellä olla. Saa katsella mitä vaan huvittaa telkasta. Ei ole kukaan määräämässä mitä telkasta katson, katson siis mitä vaan huvittaa.

Olen ronkeli telkka ohjelmien suhteen, en katso mitään skeidaa telkasta. Tänäänkin katsoin ihan asia ohjelmia. Vähän muutenkin katson telkkaa dokumentteja ja urheilua lentoturmia kun naiseni tippui vuonna 89 lentokoneella  ja Pia Saari Ukkola kuoli siinä. Menehtyi siinä onnettomuudessa 7 henkeä. Olin 9 vuotta selvinpäin kun Pia lupasi minua odottaa sen aikaa.

Retkahdin silloin juomaan, mutta se pahuksen viinapiru oli päästäni kuollut. Otan jos otan mutta osaan olla myös kuivana. Ja mieluummin olen selvänä nyt olen ollut kohta taas vuoden selvänä. Eikä viinaa tee yhtään mieli. Pia Saari Ukkolan muistoa kunnioittaen pysyn raittiina. Rakastin Piaa yli kaiken, oli se hirveää että lentokoneella tippuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...