Tuleekin joku remontti ohjelma telkasta, mukavia ohjelmia saa katsoa omasta telkasta. Tiukkaa vääntöä remontti ohjelmasta. Home vaurioista tarinaa monenlaista, oma telkka on mukava itsellä olla. Saa katsella mitä vaan huvittaa telkasta. Ei ole kukaan määräämässä mitä telkasta katson, katson siis mitä vaan huvittaa.
Olen ronkeli telkka ohjelmien suhteen, en katso mitään skeidaa telkasta. Tänäänkin katsoin ihan asia ohjelmia. Vähän muutenkin katson telkkaa dokumentteja ja urheilua lentoturmia kun naiseni tippui vuonna 89 lentokoneella ja Pia Saari Ukkola kuoli siinä. Menehtyi siinä onnettomuudessa 7 henkeä. Olin 9 vuotta selvinpäin kun Pia lupasi minua odottaa sen aikaa.
Retkahdin silloin juomaan, mutta se pahuksen viinapiru oli päästäni kuollut. Otan jos otan mutta osaan olla myös kuivana. Ja mieluummin olen selvänä nyt olen ollut kohta taas vuoden selvänä. Eikä viinaa tee yhtään mieli. Pia Saari Ukkolan muistoa kunnioittaen pysyn raittiina. Rakastin Piaa yli kaiken, oli se hirveää että lentokoneella tippuu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti