Polvet ja selkäni on todella kipeät pahasti, kevilar olisi hyvä uusi rasva kropalle. Vaikuttaa uusi rasva soluille tehokkaasti. Se on ihan uusi rasva nivelille ja lihaksille. Ostan sitä ja kokeilen sitä miten se toimii, selkääni se on varmaan hyväksi.
Olen ollut pitkään kipeä joka puolelta särkee minua, nivelet todella kipeät. En ymmärrä mikä tekee niin kovat säryt minulle. Jokuhan tässä talossa on kun olen tällä reissulla ollut jatkuvasti kipeä. On ollut jonkun verran niveleni kipeät silloin tällöin, mutta ei näin pahasti.
Olen pystynyt treenaamaan tiukasti pitkään vuosia, treenannut eikä mitään särkyjä ole ollut. Saisi nyt kipugeelejä talossamme kevilaar olisi varmaan parasta. Olen käyttänyt myös voltaren ja mobilan kipugeelejä. Auttaisi ne kaikki kipuihin tehokkaasti
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti