perjantai 1. toukokuuta 2026

Sain hoitajan kiinni yökön puhelimellani vaikka puhelimeni pätkii kaikella tavalla. Kysyin selkääni rasvaa ja polviini on kipuni niin kovat niissä.

 Polvet ja  selkäni on todella kipeät pahasti, kevilar olisi hyvä uusi rasva kropalle. Vaikuttaa uusi rasva soluille tehokkaasti. Se on ihan uusi rasva nivelille ja lihaksille. Ostan sitä ja kokeilen sitä miten se toimii, selkääni se on varmaan hyväksi.

Olen ollut pitkään kipeä joka puolelta särkee minua, nivelet todella kipeät. En ymmärrä mikä tekee niin kovat säryt minulle. Jokuhan tässä talossa on kun olen tällä reissulla ollut jatkuvasti kipeä. On ollut jonkun verran niveleni kipeät silloin tällöin, mutta ei näin pahasti.

Olen pystynyt treenaamaan tiukasti pitkään vuosia, treenannut eikä mitään särkyjä ole ollut. Saisi nyt kipugeelejä talossamme kevilaar olisi varmaan parasta.  Olen käyttänyt myös voltaren ja mobilan kipugeelejä.  Auttaisi ne kaikki kipuihin tehokkaasti

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...