Oli keitto meillä äsken jotain lihakeittoa taisi olla. Oli ihan syötävä ruoka suklaata otin päälle. Oli hyvä ruoka ja suklaa jälkiruuaksi. Olen vähän vähemmän kirjoitellut nykyään ei vaan ole runosuoni kukoistanut niin paljon. Täytyy saada runosuoni kukoistamaan taas kunnolla.
Isän pojan ja pyhän hengen nimeen. Usko toivo ja rakkaus ja tärkein on rakkaus. Tulee erämaasta ohjelmaa ampuu ne kaneja ja kulkevat moottorikelkoilla ja koiravaljakoilla. Mielenkiintoinen ohjelma kisailevat kelkoilla.
Huomenna pitääkin sitten pestä pyykkini on minulla korillinen taas pyykkiä. Likaiset panen pesuun että saan puhdasta päälleni. Eipä minulla paljon likaisia pyykkejä ole, korillinen sen saan pesuun.
Käänsin telkan ykköselle on siellä vikaa lähetyksessä, on siellä häiriötä linjoissa. Kai se kohta yhdistää kanavan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti