Huusi nuori nainen vaatien nikotiini tablettia. Ihmettelen miten henkilökunta uhkailee nuorta naista huone hoidolla. Mutteivat ota sitä niskasta kiinni ja vie huoneeseensa, voisi se rauhoittua huoneessaan. Jätin siivoamisen sikseen en kestänyt sitä huutamista puolin ja toisin. Kun ei henkilökunta saanut naista lopettamaan huutamistaan.
Menin takaisin B- talolle siivoamaan lakaisin lattian ja pyyhin pöydät. Puhuttiin hoitajan kanssa edunvalvonnasta mitä paskaa ne minulle on tehneet. Meni edunvalvonnan kautta paljon rahaa minulta mihin milloinkin.
Ihmettelen miten hoitavat hommiaan tässä talossa emme päässeet kaverin kanssa osuus-pankkiin perjantaina. On osuuspankki auki vaan perjantaina olisi silloin pitänyt päästä sinne hoitamaan asioitamme.
A-talolla hoitaja veti herneen nenään kun puhuin edellä mainitsemistani asioista. Kyllä nämä on hoitajia eivät kestä mitään. Pääsisin nyt muuttamaan toiseen paikkaan uskovaiseen venkuloiden taloon. Ketkä olisivat parantaneet tapansa.
Huutava nainen on täysin sekopää muija, huutaa ja möykkää kaiken aikaa. Katsotaan nyt mitä yksi kaveri huusi B- talolla hoitajalle huoneestaan jotain. Hoitaja kuka veti herneen nenäänsä huusi sille että hän menee kohta kirjaamaan. Tarkoittiko sitten minua ja juttujani.
En nyt uskoisi että minusta olisi asiaa sillä ollut, nämä ovat vaan kummallisia henkilökunta. Mutta uskon että tulen toimeen näiden kanssa. Porukan puolta pidän talossamme henkilökunnan ja asukkaiden. Sovittelen VERTON tittelillä ihmisten välejä VERTO työntekijä on mukava olla. Sain myös vantaan sininauhan sahatien talossa hygienia passin. Toimin siellä myös keittiöllä, missä kiitos siitäkin työstäni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti