Oli ruoka äsken jotain laatikkoa ihan syötävää ruokaa se oli, ei niin hyvää mutta söihän sitäkin. Oli se kun pyttipannua sen oloista ainakin. Olen syönyt talomme ruokia koko ajan ja hyvin on maistunut. Pitäisi toi kaihi tai ikänäkö saada leikattua silmistäni pois. Se on ilkeä kun ei näe kunnolla silmilläni.
On kuulemma kaihi leikkaus helppo leikkaus yksikertainen ja riskitön. On olleet silmäni pitempään heikot häiriöitä tulee silmiini jatkuvasti. Laseilla tulen toimeen jotenkin mutta huonommaksi menee näkö jatkuvaksi.
Siksi täytyy laseja katsella jos menen silmälääkärille tutkituttamaan silmäni. Kyllä silmälääkäri tutkii silmäni ja määrää leikkauksen Muutenkin täytyy tutkituttaa koko kroppani kun on särkyjä nivelissä. Kokonaisvaltainen särky koko kropassa nivelet särkee pahoin koko kropassani. On niin outoja särkyjä kropassani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti