Laitatan nyt pyöräni kuntoon ketjut ja muut, kiristän ketjut ja pultit ruuveineen. Ostan työkalu pakin millä korjaan pyöräni, ruuvaan kaikki kuntoon. Niin hyvin kun vaan voin joka ruuvin ruuvaan kasaan. Onhan se tärkeää että saan pyöräni ruuvattua ja kiristettyä.
Pitäähän pyöräni olla kasassa ja kaikki toimia kireällä olla. Siksi kiristän kaikki osat että ne pelaavat ja toimivat kunnolla. Kasasivat biltemassa pyöräni ja sen huomaa, ihan päin helvettiä hommat tehty. Jouduin itse vielä käymään pyöräni läpi ja kiristämään kaikki uudestaan.
Pitää ostaa varmaan uudet ketjutkin pyörääni että saan ne kestämään. Rasvaan pyöräni ja kiristän paikat. Kumma on vaan ettei osaa firma kasata pyöriään kun myyvät niitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti