Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy ostaa Cetilaria lisää tuubi jos se auttaisi parhaiten kipuihini. Olen ennenkin käyttänyt monia rasvoja moniin särkyihini eikä niistä ole ollut mitään apua. Täytyy nyt mennä lääkäriin säryistäni mitkä ovatkin olleet pahat pitkään.
Ei ole mukavaa olla säryissä jatkuvasti Johannakin taas vittuili minulle kumma muija olen sille mukava ja ystävällinen. Ja se vaan vittuilee minulle, ei ole mukava siltä ottaa vastaan tommoista vittumaista käytöstä. Kohta onkin iltapala meillä leipää ym.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti