perjantai 12. kesäkuuta 2026

Heräsin aamusta aikaisin aamupalalle. Oli äsken lounas kinkku kiusaus erittäin hyvää se oli.

 Kävin äsken syömässä kinkku kiusauksen oli se hyvä ruoka ja riittoisa. Enemmänkin olisi syönyt sitä jäi vähän nälkä siitä, kun oli minulla nälkä kova. Erittäin hyvä ruoka oli taas kinkkukiusaus, maistui se hyvin.

Nukuin vielä ruuan jälkeen hetken heräsin kahville kello 2. Oli kahvi ja pipari siinä, kohta haen pamol särkylääkkeen on selkäni ollut aamusta asti pahasti kipeä. On särkenyt pahasti selkääni yötä myöten kovasti. 

Haen särkylääkkeen kello 16.30 silloin on aika siihen kun aamusta otin jo yhden pamolin. Pitäisi minun saada kovempi särkylääke jalkoihini ja selkä särkyyni. On niiden kipu niin kova jatkuvasti heijastuu jaloista selkääni kipu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...