sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Hoitaja kehui minua mukavaksi kaveriksi. Mukava on ottaa kehuja vastaan ovat sitten tosissaan taas ei.

 Ei minullakaan ole mitään vastaan näitä hoitajia. Rankkaa työtäänhän he tekevät kun on potilaat vaikeitakin. Yksi nainen on hirveä hoitajille huutaa ja möykkää se hoitajille kaiken aikaa. 

Todella vittumainen se tapaus on. Ihmettelen miten henkilökunta naista jaksaa niin ilkeä se potilas on.

Kai henkilökunta on tottunut siihen naiseen ja sen vittuiluun. Kyllä muut tulee toimeen henkilökunnan kanssa hyvinkin. Minäkin kyllä aiheesta  olen sanonut henkilökunnalle. 

Kolme viikkoa niin tulee lääkäri taloomme silloin täytyy päästä sen juttusille. Haluan päästä lääkkeistä eroon kun en niitä tarvitse lääkkeitä.  Enkä halua niitä syödä mistään hinnasta. Menee vaan lääkkeistä huonoon kuntoon sivuoireita tulee ja kaikkea muuta niistä tulee. Olen ollut ilman lääkkeitä ja todella hyvässä kunnossa silloin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Hoitaja kehui minua mukavaksi kaveriksi. Mukava on ottaa kehuja vastaan ovat sitten tosissaan taas ei.

 Ei minullakaan ole mitään vastaan näitä hoitajia. Rankkaa työtäänhän he tekevät kun on potilaat vaikeitakin. Yksi nainen on hirveä hoitajil...