Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla iltaruualla se on hyvä ruoka. Syön pienen annoksen puuroa keitolla. Hyvä että on kevyt ruoka meillä kun ei ole nälkäkään minulla. Tänään menen ajoissa nukkumaan että nukun kunnon tunnit yöllä. Onkin hiukan univelkaa minulla ollut.
Täytyy nyt nukkua paremmin yöni univelat pois. On univelat nukuttava pois ettei ole sekaisin aamusta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti