keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla iltaruualla se on hyvä ruoka. Syön pienen annoksen puuroa keitolla. Hyvä että on kevyt ruoka meillä kun ei ole nälkäkään minulla. Tänään menen ajoissa nukkumaan että nukun kunnon tunnit yöllä. Onkin  hiukan univelkaa minulla ollut.

Täytyy nyt nukkua paremmin yöni univelat pois. On univelat nukuttava pois ettei ole sekaisin aamusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...