Katsoin pyöräni kunnon, lukon ym. Ihmettelin miten oli voinut ketjut lähteä pois päältä. Oli taka akselin mutteri löysällä. Siksi oli pyörä liikkunut ja siirtynyt niin että pyörä oli vinossa. Pääsi se vinoon pyöriessään ja polkiessa siksi ratas lähti ketjuilta.
Kysyin nuorelta kaverilta asiaa miten näin voi sattua. Ei koskaan ole näin käynyt että rattaan paikka vaihtuu ja ketju kulkee eri väylää. Jotain outoa siinä on, no kysyin asiasta ei kai ne suutu siitä.
Toivotaan nyt että asia selviää huomenna. Kun nyt saisin huomenna uuden oman työkalu pakin, pääsisin työskentelemään. Kyllä oma työkalu pakki olisi mukava ja hieno ja hyvä olla. Saisin aina työskennellä omilla työkaluilla.
Tykkään itse korjata kaikkea pyöriä, moottoripyöriä, autoja. Ym. Olen aina työskennellyt itse rakentaen ja korjaten kaikkea. Toivotaan nyt että hoitaja lähtee huomenna autokyytiä antamaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti