maanantai 1. kesäkuuta 2026

Lainasin talosta nuorelle kaverille pyörääni. Toi se taluttaen pyöräni takaisin. Oli ketjut lähteneet päältä.

 Katsoin pyöräni kunnon, lukon ym. Ihmettelin miten oli voinut ketjut lähteä pois päältä. Oli taka akselin mutteri löysällä. Siksi  oli pyörä liikkunut ja siirtynyt niin  että pyörä oli vinossa. Pääsi se vinoon pyöriessään ja polkiessa siksi ratas lähti ketjuilta.

Kysyin nuorelta kaverilta asiaa miten näin voi sattua. Ei koskaan ole näin käynyt että rattaan paikka vaihtuu ja ketju kulkee eri väylää. Jotain outoa siinä on, no kysyin asiasta ei kai ne suutu siitä.

Toivotaan nyt että asia selviää huomenna. Kun nyt saisin huomenna uuden oman työkalu pakin, pääsisin työskentelemään. Kyllä oma työkalu pakki olisi mukava ja hieno ja hyvä olla. Saisin aina työskennellä omilla työkaluilla.

Tykkään itse korjata kaikkea pyöriä, moottoripyöriä, autoja. Ym. Olen aina työskennellyt itse rakentaen ja korjaten kaikkea. Toivotaan nyt että hoitaja lähtee huomenna autokyytiä antamaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...