keskiviikko 10. kesäkuuta 2026

Nousin sängystä kohta on ruoka meillä.

 Kävin syömässä äsken jauheliha keiton, oli hyvä keitto meillä. Oli myös kanakeittoa sai valita kumman otti. Oli jauheliha keitto rasvaisempaa siksi otin sen kun nälkäkin minulla hiukan oli. Olisi varmaan ollut kanakeitto laihempaa kun jauheliha keitto. Mutta nyt tein näin ja valitsin jauheliha keiton. Oli myös mauste sämpylää pala mikä olikin hyvää.

Oli erittäin hyvä ruoka meillä keitto ja sämpylä. Oli jollain vihreällä täytetty sämpylä mausteeksi mikä oli hyvän makuista. Nyt yritän nukkua hetken että saan uneni tasapainoon. Väsyttääkin minua hiukan uneni yöltä jäi vähiin. Nukuin hiukan vähän viime yönä heräilin hoitajan tuloon kämpilleni.

Nukuin vielä päivällä hetken kunnon unet sain nukuttua heräsin hoitajan tuloon kämpilleni. On meillä 14,30 makkaran paistoa kahvin keittoa ym. Nyt lähden B- talolle valmistautumaan kaikkeen. Kävikin mies  hoitaja juuri ovellani hakemassa minua alakertaan pippaloihin alkaa ne tunnin päästä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...