lauantai 20. kesäkuuta 2026

Nukuin pitkin päivää iltapäivään asti. Nyt nousin iltaruuaksi on turhan nopea tekstini blogissani.

 Täytyy säätää blogin nopeutta hitaammaksi ettei se menee itsestään eteenpäin. Pitää ehtiä mukaan näytölle naputtelemaan.  On tämä pahuksen nopea nykyään. Jostain asetuksista varmaan saa asennettua  säädön. En vaan löytänyt asetuksista siitä näyttöä. Täytyy nyt yrittää hakea sitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...